Inspirerende kundemagasin til WhiteAway
WhiteAway Group er en sammenslutning af butikkerne WhiteAway og Skousen, som blandt andet sælger kvalitetshvidevarer og husholdningsapparater online og i fysiske butikker.
WhiteAway Group sender hver dag opvaskemaskiner, støvsugere, espressomaskiner, køleskabe og mange andre produkter ud til danskerne, som er med til at gøre hverdagen nemmere i de danske hjem. For at give kunderne inspiration til nye produkter havde WhiteAway Group et ønske om at udgive deres eget kundemagasin.
Kunde
WhiteAway
År
2019 –>
Indeholder
Logo og visuel identitet
Strategisk Rådgivning
Content marketing
Magasiner
Behov
Et ekstra lag på den gode kundeoplevelse
For at sætte fokus på WhiteAway Groups mange produkter ønskede koncernen at udgive deres eget eksklusive kundemagasin, som kan inspirere læserne til en bedre og nemmere hverdag.
”En vild idé om at lave et fysisk katalog fik Grobowski konkretiseret og effektueret til stor tilfredshed. Grobowski har taget ansvar i processen og leveret et produkt, der uden tvivl har overgået vores forventninger.”
Mads Schnejder
Purchasing Manager, WAG Group
Handling
Fra idé til trykt magasin
Grobowski står bag hele produktionen af WhiteAway Groups kundemagasin ’Tendens’. Vi har haft ansvar for konceptualisering, idéudvikling af indhold, den journalistiske produktion, designlinje, grafisk layout og tryk af magasinet.
Udbytte
Mere inspiration – mere salg
Når du laver en online ordre hos WhiteAway eller Skousen, får du tilsendt et eksemplar af kundemagasinet Tendens med din ordre. Her kan man for eksempel læse om de nyeste tendenser inden for robotstøvsugere eller få inspiration til lækre opskrifter og tips til, hvilke køkkenmaskiner eksperterne hos WhiteAway Group anbefaler. Alt sammen for at give kunderne noget ekstra, som i sidste ende skaber mere salg.