Visuel profil til nyt hotel i Aarhus
GUESTapart er meget mere end et hotel. Hotellejlighederne har en hjemlig atmosfære med blandt andet eget køkken og eksklusive detaljer som lyd og tv fra B&O samt original kunst på væggene. I forbindelse med åbningen havde GUESTapart behov for at få skabt en visuel profil og et website fra bunden.
GUESTapart blev opført i 2019 og er et anderledes og eksklusivt hotelkoncept i Skejby, Aarhus, hvor gæsterne bor i hjemlige, funktionelle lejligheder. Hotellet rummer desuden high tech møde- og konferencefaciliteter, et hyggeligt loungeområde, en restaurant med fokus på økologi og lokale råvarer samt et 600 m2 luksuriøst fitnessområde.
Kunde
GUESTapart
År
2019
Indeholder
Logo og visuel identitet
Strategisk Rådgivning
Tryksager
Online markedsføring
Hjemmeside
Kampagne
Film og animation
SoMe
Journalistisk produktion
Behov
Identitet fra bunden
GUESTapart åbnede hoteldørene for gæster i 2019, og inden åbningen havde hotellet behov for at få skabt en visuel identitet samt et appellerende og brugervenligt website, så gæsterne fik et stærkt førstehåndsindtryk af hotellet.
Handling
Den store pakke
Grobowski har blandt andet designet GUESTaparts visuelle profil – herunder logo, brevlinje og skilte – udviklet hjemmeside (inklusiv tekster) og webbannere, lavet billedmateriale og film samt tilrettelagt en outdoor kampagne.
Udbytte
Gennemført profil
GUESTaparts visuelle identitet har fået et genkendeligt og sammenhængende udtryk, som er blevet videreført på hotellets website, hvor man nemt og bekvemt kan udforske og booke de forskellige hotellejligheder.
Samarbejdet med Grobowski har været rigtig godt. De holder et professionelt niveau samt et godt og struktureret overblik. Kommunikationen mellem os og Grobowski har kørt glidende, har vi haft nogle ønsker eller idéer, bliver de hørt og opfyldt, men med konstruktiv feedback, så vi altid får det bedst mulige resultat, lige gyldigt om det gælder vores hjemmeside eller design af bannere til annoncering.
Matilde Krag
Marketing, GuestApart