Menukort til Bone’s Restauranter
Med 25 restauranter i Danmark og flere end 1 million gæster årligt er Bone’s blandt landets førende familierestauranter.
På den amerikansk-inspirerede menu hos Bone’s finder du spareribs, store steaks, burgere, salat- og isbuffet. Restaurantens gode udvalg af mad og drikke kræver et godt overblik, og det har vi skabt med design af forskellige menu- og drikkevarekort.
Kunde
Bone’s
År
2013 →
Indeholder
Tryksager
Behov
Amerikanskinspirerede menukort
Bone’s menukort har ændret form og design flere gange gennem årenes løb, men omdrejningspunktet har altid været det legendariske menukort, som gæsten selv skal udfylde. Oprindeligt blev drikkevarekortene trykt på papir, men da de havde en for kort levetid på grund af slitage, krævede drikkevarekortene nytænkning.
Handling
Gennemgående retrostil
I 2020 tog vi Bone’s tilbage til et old school amerikansk retro-univers, hvor gæsten kan gå på opdagelse i menukortet. Drikkevarekortene blev udskiftet til hårde plastplader, som tager sig flot ud i restauranten, og som nemt kan rengøres i opvaskemaskinen. Udendørsplakaterne, som skal informere kommende gæster om restaurantens udvalg, matcher naturligvis stilen fra take away- til junior-, frokost- og aftenkort.
Udbytte
Godt overblik og lang holdbarhed
Bone’s Restauranter har fået et menukort i bedste amerikanerstil, som supplerer den autentiske atmosfære i restauranten, mens drikkevarekortene på de hårde plastplader samtidig sikrer en længere holdbarhed til gavn for miljøet.
Grobowski har været en vigtig del af Bone’s spændende rejse siden 2013, hvor kæden har oplevet stor vækst og flot resultatudvikling. Grobowski er en prioriteret samarbejdspartner, der med deltagelse, indsigt, stor fleksibilitet og engagement er virkelig vigtig for Bone’s. Vi deler indsigt og overvejelser med Grobowski, og vi oplever, at der kvitteres med stor lyst til at gøre en forskel.
Jan Vinther Laursen
Direktør og ejer, Bone’s Restauranter