"Vores samarbejde med Grobowski har været en katalysator for fornyelse og forfining hos Trinity Hotel og Konference. Grobowski har udvist en enestående faglig styrke og en dyb forståelse for vores ambition om at transformere vores brand til at være mere stilrent og indbydende. Det personlige match mellem vores teams har tilføjet en energisk og inspirerende dimension til processen, hvilket har resulteret i fremragende samarbejde . Vi ser frem til de fortsatte resultater af dette samarbejde og er begejstrede over de nye muligheder, det har bragt."
Camilla Tallerup
Direktør, Trinity Hotel & Konference
"Samarbejdet med Grobowski har været skønt og nemt. Vi havde en ide og en del retningslinjer fra EU og dem tog de med stiv arm.
Resultatet og den visuelle identitet er flot og projektet et stærkt visuelt fundament indenfor rammerne, der kan bruges på tværs af lande gennem hele projektet. Vi er kun tilfredse med samarbejdet og kan klart anbefale Grobowski til lignende projekter."
Kasper Gregersen
Communication Consultant, Clean – The Danish Water & Environmental Cluster
"Grobowski har skabt et grafisk udtryk for os, som understøtter den identitet, vi længe har søgt. De har ramt plet i forhold til de ønsker og drømme omkring den visuelle identitet, vi har efterspurgt. Et fantastisk samarbejde mellem Danmarksmestrene i basketball og Danmarksmestrene i grafisk design."
Mathias Kehlet
Salgschef og netværksfacilitator, Bakken Bears
"På trods af udfordringerne under covid-19 har Grobowski leveret et flot logo og en genkendelig visuel profil, som matcher vores ønsker og vision. Den indledende workshop og idéfase var særdeles god, og vi er rigtig glade for det slutprodukt, vi står med i dag."
Anja Mathiesen
Kommunikationsmedarbejder, AarBus
"Grobowski har været en vigtig del af Bone’s spændende rejse siden 2013, hvor kæden har oplevet stor vækst og flot resultatudvikling. Grobowski er en prioriteret samarbejdspartner, der med deltagelse, indsigt, stor fleksibilitet og engagement er virkelig vigtig for Bone’s. Grobowski er altid ’på’ og parate til at reagere og deltage, hvis virkeligheden kalder på hurtig indsats eller korrektion. Vi deler indsigt og overvejelser med Grobowski, og vi oplever, at der kvitteres med stor lyst til at gøre en forskel. Alle omkring Grobowski er behagelige og ordentlige mennesker – og det trækker ikke fra, at de også holder af spareribs."
Jan Vinther Laursen
Direktør og ejer, Bone’s Restauranter
"Grobowski lavede et super fleksibelt og kreativt koncept til vores nye donorkampagne. Den fungerer i vores afdelinger i både indland og udland og til rekruttering af både æg- og sæddonorer. Kampagnen afmystificerer det at være donor, samtidig med at den viser, at vores donorer er helt almindelige mennesker med hjertet på det rette sted. Det er vigtigt for os at kommunikere – både til potentielle nye donorer, men faktisk også til vores kunder. Samarbejdet med Grobowski har været nemt. De har forstået, hvad vi ville, overholdt tidsplanen og har generelt været på hele vejen igennem. Vi er godt tilfredse!"
Alexandra Balshøj
Marketing og communication manager, Cryos International
"Vi har været glade for samarbejdet med Grobowski. De formåede at gribe bolden, og vi fik i godt og effektivt fællesskab opbygget en grafisk identitet og en hjemmeside for Kongelunden Aarhus. De er dygtige grafisk og gode samarbejdspartnere. Visionært, effektivt og agilt."
Trine Ribergaard Skammelsen
Projektdirektør, Kongelundens Sekretariat
"Grobowski leverer idéer, koncepter og design for Midttrafik, der skaber opmærksomhed og ændrer adfærd. Idéerne er originale, kvaliteten er i top – og alt er lavet i øjenhøjde med både os og vores kunder."
Anette Bjerregaard Jensen
Kommunikation og markedsføring, Midttrafik
"En vild idé om at lave et fysisk katalog, fik Grobowski konkretiseret og effektueret til stor tilfredshed. Grobowski har taget ansvar i processen og leveret et produkt, der uden tvivl har overgået vores forventninger."
Mads Schnejder
Purchasing Manager, Whiteaway
"Vi har de seneste år arbejdet sammen med Grobowski om en helt række projekter. De har for eksempel designet vores turistmagasin, animeret film til vores infoskærme, udarbejdet content til vores forskellige platforme og udviklet hele turistkampagner. Hos Grobowski får vi altid engagerede medspillere, krøllede hjerner, dygtige designere og kommunikatører, som altid hjælper os sikkert i mål med både store og små projekter."
Johan Bergholt
Head of online og marketing, Visit Aarhus
"Vi er super glade for vores nye logo, som opfylder vores behov for at spejle fortiden og pege ind i fremtidens Nature & Science Museum på Aarhus Ø. Samarbejdet med Grobowski har været præget af indlevelse, faglig professionalisme og forståelse for vores DNA og en oprigtig interesse i at hjælpe os godt på vej."
Mia N. Gregersen
CCO / Salgs- og Kommunikationschef, Naturhistorisk Museum Aarhus
"Grobowski er dygtige håndværkere! Teamet har en æstetisk forståelse af, hvad det rigtige visuelle udtryk kan gøre for en virksomhed, og i vores tilfælde ramte de inden for målskiven allerede første gang. Derudover er de hverken højtravende eller akademiske i deres tilgang til design. Vores samarbejde har tværtimod båret præg af, at vi har haft en naturlig dialog i øjenhøjde og respekt for hinandens holdninger. Og så leverer de bare – også under urimelige deadlines. Hos Grobowski er der altid en løsning på problemerne."
Thomas Varan
Business Development Manager and Sales Director, Trapeze
"Grobowski har lige fra begyndelsen været grundige, tålmodige og fantastisk fleksible. Som PR-bureau har de mest af alt været vedholdende, og det giver resultater. PR har ry for at være ren gambling, og det tiltaler mig derfor meget, at Grobowski også selv tager en del af risikoen."
Carsten Graff
Forfatter
"Grobowski leverede et godt produkt, der matchede Red Barnet Ungdoms ønsker, forventninger og budget. De forstod at skubbe til organisationen uden at vælte den, og deres arbejde var prissat. Derudover vil jeg særligt fremhæve, at Grobowski i høj grad besad den tålmodighed og rummelighed, som samarbejdet med demokratiske ungdomsorganisationer i sin natur kan kræve."
Torben Holm
Projektleder, Red Barnet Ungdom
"Grobowski blev stillet opgaven at designe et emballagekoncept til en ny serie alkoholprodukter. Grobowski gik til opgaven med stort engagement og kreativitet. Vi oplevede en professionel sparring i en uformel omgangstone. Resultatet blev yderst tilfredsstillende."
Tina Berggren
Produkt manager, Falengreen
"Det var en fornøjelse at arbejde sammen med Grobowski-teamet, som formåede at omdanne vores halvbagte ambitioner om at skabe et unikt og overbevisende fysisk arbejdsmiljø til et stærkt konceptuelt forslag, der blev udført fejlfrit inden for få uger. Næste gang jeg har brug for en stærk kreativ sparringspartner, der også kan levere, vil Grobowski være de første, jeg ringer til."
Morten Ove Andersen
Digital Transformation, Vestas Wind Systems A/S
"Grobowski har skabt en ny visuel identitet og designlinje for henholdsvis Det Etiske Råd og Den Nationale Videnskabsetiske Komité. Designlinjerne er tidssvarende i deres udtryk og opfylder til fulde behovet for at anvende designet fleksibelt på vores mange målgrupper og forskellige platforme. Den visuelle identitet trækker tillige tråde ind i den samlede visuelle identitet under Ministeriet for Sundhed og Ældre."
Christa Kjøller
Sekretariatschef, Det Etiske Råd