Er I på udkig efter en samarbejdspartner, der kan eksekvere jeres næste kampagne, så den rammer plet hos den helt rigtige målgruppe? Hos Grobowski arbejder vi altid med udgangspunkt i data, og ved hjælp af værdifulde indsigter og krøllede hjerner sætter vi stregerne til succesfulde kampagner.
Hos Grobowski kan vi hjælpe med alt fra den kreative udvikling, planlægningen og eksekveringen af kampagner. Vi skaber det rigtige fundament gennem dybe indsigter i jeres målgrupper, så jeres kernebudskaber opnår den største effekt. For at opnå gode resultater kræver det en kreativ idé og en målrettet plan for, hvilke målgrupper kampagnen skal ramme.
Gennem årene har vi lavet mange kreative kampagner, og vi har derfor en masse værktøjer i rygsækken, når vi skal lave din næste kampagne.
Indsigter + kreativitet = succes
Ønsker I en dybere forståelse af jeres kunder og en mere indsigtsdrevet tilgang til jeres markedsføringsstrategi? Hos Grobowski kan vi hjælpe jer på rette vej. Vi samarbejder med Gallup, og det giver os mulighed for at indsamle data fra et repræsentativt panel af danskere. Når vi har trukket data, starter analysearbejdet for at opnå en bedre forståelse af jeres målgrupper, konkurrenter og kommunikationskanaler. Vi hjælper jer med vigtige indsigter om jeres marked og oplæg til strategiske overvejelser, så I kan skille jer ud og målrette jeres budskaber. Vores arbejdsmetode gør det muligt at træffe velinformerede beslutninger baseret på data. Det hjælper jer med at øge indtjeningen ved at fokusere på de kunder, der er mest tilbøjelige til at købe jeres produkter eller services.
Målrettede budskaber
Når vi har indsamlet og analyseret data, bruger vi indsigterne aktivt i vores strategiske og kreative arbejde gennem en række gennemprøvede kreative modeller. Indsigterne giver os en dybere indsigt i, hvad der motiverer jeres kunder, så vi kan tilpasse jeres markedsføringsstrategi og budskaber præcist til dem for at opnå endnu bedre resultater.
Følelser flytter varer
Fælles for vores kampagner er altid, at vi taler til følelserne hos modtagerne. For det er følelser, der flytter varerne i din forretning. Vi er inspireret af den israelske psykolog og nobelpristager Daniel Kahneman. Gennem sin forskning i adfærdsøkonomi pointerer han, at vores beslutninger i meget høj grad er påvirket af vores følelser og intuitive reaktioner. Langt mere end af rationelle og logiske overvejelser, som mange ellers fejlagtigt vil hævde. Derfor handler det om at tale til målgruppens følelser, og det kræver stærke indsigter, som vi bruger som afsæt i vores kreative proces.