Vi skaber fundamentet for salg
Skræddersyet design til jeres byggeri
Målrettet markedsføring, der øger salget
At opføre et byggeri er en stor opgave, men arbejdet slutter ikke, når bygningen står færdig. En bolig bliver først et hjem, når mennesker flytter ind, og et byggeri bliver først en succes, når alle boliger er solgt eller udlejet. Her kan vi hjælpe jer med målrettet markedsføring, der skaber synlighed og fremmer salget.
En komplet pakke med professionelt salgsmateriale
Hos Grobowski tilbyder vi en omfattende pakke med professionelt salgsmateriale, der giver jeres boligbyggeri de bedste forudsætninger for at komme på markedet. Vi hjælper vores kunder inden for boligbyggeri med at skabe alt fra visuelle identiteter til salgsfilm, websites med boligvælger og trykt salgsmateriale.
En boligpakke kan indeholde:
• Visuel identitet og logodesign
• Websites
• Bolig- og P-pladsvælger
• 3D-visualiseringer
• Præsentationer
• Foto og dronefoto
• Unikke kort
• Plantegninger
• Salgsmateriale og prospekt
• Branding- og områdefilm
• Drift af sociale medie-kanaler
Ønsker I en professionel samarbejdspartner, der kan styrke jeres salgsarbejde hele vejen rundt, står vi klar hos Grobowski til at hjælpe jer godt i mål.
Se 6 udvalgte cases
Case 01
Lille Nyhavn
Digital boligvælger fremmer salget af lejligheder
Opførelsen af Lille Nyhavn åbner døren for at bosætte sig på en unik beliggenhed, der smukt kombinerer naturskønheden ved Skanderborg Sø med byens pulserende hjerte.
Hos Grobowski har vi kastet vores kreative energi ind i Lille Nyhavn for at skabe et salgsunivers, der skal byde en masse glade nye beboere velkommen. For et byggeprojekt bliver først en succes, når køberne underskriver kontrakten og flytter ind.
Vores første skridt var at udforme Lille Nyhavns visuelle identitet og at få skabt et website med en praktisk boligvælger, som giver interesserede købere mulighed for at udforske lejlighederne og få et nemt overblik over størrelser, antal værelser og udbudspriser.
Resultatet er et website, der både er tiltalende, brugervenligt og informativt, og generelt giver websitet et levende indtryk af, hvordan det færdige byggeri kommer til at tage sig ud. Websitet rustede Lille Nyhavn til en succesfuld boliglancering, og websitet har således været en afgørende faktor for at fremme salget af boligerne.
/ Digital boligvælger
/ Kontaktformular til mæglere
/ Download af materialelister
/ Nem oversigt over område og by
Case 02
Taurus Ejendomsforvaltning
Visuel identitet til en af Danmarks største ejendomsforvaltere
Taurus Ejendomsforvaltning blev dannet ved fusionen mellem det tidligere Taurus Ejendomsadministration ApS og Ejendomsvirke A/S. Selskabet administrerer 18.000 lejemål fordelt på 750 ejendomme og har 210 medarbejdere.
I forbindelse med fusionen ved årsskiftet 2024 ønskede Taurus Ejendomsforvaltning et fælles brand og en styrket visuel identitet. Grobowski fik til opgave at designe et nyt logo, baseret på de to oprindelige logoer og med respekt for virksomhedernes individuelle historie.
Opgaven omfattede også udvikling af et farvesystem, der tydeligt markerer virksomhedens fire underafdelinger, samt nye skrifttyper og en designmanual.
Case 03
Ovenvande
Branding af nyt byggeri i Skanderborg
Ovenvande er en ny bydel placeret på grunden i området mellem naturen ved Lillesø og Skanderborg bymidte.
Boligprojektet Ovenvande skal omdanne det tidligere erhvervsområde til et levende byrum med offentlig adgang og privatliv og være med til at højne oplevelsen af Skanderborg. Vi indgik i et tæt samarbejde med Home, Laban Arkitekterne, Pilgrim og DOMIS-koncernen, som valgte os til at udvikle en grafisk identitet til projektet.
Som et helt nyt boligområde i Skanderborg havde Ovenvande behov for at få skabt en visuel identitet, der kunne formidle boligernes eksklusivitet og nærheden til vand. Ovenvande skulle derfor have en samlet pakke, der kunne markedsføre boligerne på bedste vis.
Vi har blandt andet designet Ovenvandes logo, slogan og visualiseringen af den nye bydel, før den stod færdig. Vi har også designet tryksager, produceret tekster, lavet online markedsføring og udarbejdet forskellige film. Derudover udviklede vi projektets hjemmeside med en række forskellige funktioner, som fx en boligvælger med et interaktivt overblik over lejlighederne.
Ovenvande fik en helstøbt pakke med visuelt appellerende materiale, der tiltrak potentielle købere til det bynære boligbyggeri i naturskønne omgivelser. Alt fra hjemmeside til tryksager har dermed været med til at løfte salget af boligerne.
/ Digital boligvælger
/ Kontaktformular til mæglere
/ Download af materialelister
/ Nem oversigt over område og by
Case 04
Kongelunden
Visuel identitet til Kongelunden – nyt stadion til Byens Hold
Kongelunden er Aarhus’ største byudviklingsprojekt i moderne tid. Området skal danne ramme om landets største folkepark med et nyt fodboldstadion og rekreative områder, der skal løfte hele Aarhus som by.
Kongelunden skal være et samlingspunkt for alle i naturskønne omgivelser tæt på byen. Ambitionen er, at Kongelunden bliver et vartegn for hele Aarhus, der styrker byens position på landkortet.
Kongelunden er det største sammenhængende storbynære, rekreative område i Danmark. Geografisk dækker Kongelunden et godt 200 hektar stort område fra Tivoli Friheden i nord til Varna og den uendelige bro i Syd – et område på størrelse med Tiergarten i Berlin. Inden for en afstand af 5 km bor der 200.000 aarhusianere.
I det indledende arbejde med Grobowski havde Kongelunden i første omgang brug for hjælp til at skabe en grafisk identitet helt fra bunden, som kunne blive det visuelle førstehåndsudtryk for hele Kongelunden. Hertil kom løbende flere behov for grafisk design, der kunne understøtte den samlede visuelle profil for Kongelunden.
Grobowski har blandt andet designet grafik til website og nyhedsbrev samt udarbejdet videomateriale til promovering på sociale medier. Derudover hjælper vi sekretariatet med design af præsentationer, brevlinje, oversigtskort, jobopslag og meget andet.
/ Visuel identitet
/ Online grafik til website og nyhedsbrev
/ Præsentationer og oversigtskort
/ Merchandise og outdoor markedsføring
/ Byggepladsskilte og plancher
Case 05
Knudsgaard Ejendomme
Unikke håndtegnede illustrationer og kort gør boligjagten mere overskuelig og interessant
Overskueligt kort gør det nemt at navigere blandt 200 bolig- og erhvervslejemål.
Knudsgaard Ejendomme administrerer over 200 bolig- og erhvervslejemål. Med hovedkontor i Dommerby ved Højslev har virksomheden ejendomme i blandt andet Højslev, Skive, Stoholm, Tvis og Holstebro. Boligerne tilbyder ofte adgang til have, fælles grønne områder, parkeringspladser samt terrasse eller altan. Placeringen gør det nemt at komme til indkøb, skoler og fritidsaktiviteter.
I Grobowski har vi udviklet Knudsgaards visuelle identitet og deres online udlejningsplatform. Hjemmesiden indeholder en boligvælger samt unikke, håndtegnede illustrationer og kort, der giver et godt overblik over ejendommene og ledige lejemål – uanset om man søger privatbolig, erhvervslokaler eller depotrum.
/ Digital boligvælger
/ Unikke håndtegnede illustrationer
/ Nem oversigt over område og by
/ Logo og visuel identitet
/ Hjemmeside
Case 06
Casa Esquina
Visuel identitet og boligvælger gør salgsprocessen nemmere
Smuk hjørnebygning med fælles tagterrasse og udsigt til Botanisk Have får et spansk-inspireret navn og visuelt udtryk.
Casa Esquina, som betyder “hjørnehus” på spansk, ligger centralt i krydset mellem Langelandsgade og Møllevejen. Denne førsteklasses beliggenhed giver nem adgang til shopping i Magasin, udforskning af Latinerkvarteret, besøg ved den historiske domkirke og hyggelige caféer og restauranter langs Åboulevarden. Når du har brug for en pause fra byens travlhed, er Botanisk Have, byens største park, kun få minutters gang væk.
Jantzen Properties, der står bag opførelsen af Casa Esquina, ønskede et varmt og imødekommende design til deres nye lejlighedsbyggeri med 20 boliger i hjertet af Aarhus. Grobowski bistod med at skabe det visuelle udtryk og udviklede salgsmateriale, som blandt andet inkluderer en boligvælger på hjemmesiden og detaljerede plantegninger. Dette materiale har givet mæglerne et stærkt fundament i salgsprocessen.
/ Digital boligvælger
/ Download af materialelister
/ Nem oversigt over område og by
Designløsninger til boligprojekter, vi har skabt
Herunder finder du eksempler på en række forskellige boligprojekter, som vi har arbejdet på. Vi har blandt andet designet logoer, lavet illustrationer, udviklet hjemmesider og meget mere. Vil du høre mere om en specifik case, eller er du nysgerrig efter, hvad vi kan gøre for dig? Tøv ikke med at kontakte os – det er både uforpligtende og gratis. Det værste, der kan ske, er, at du får et godt råd med på vejen.
Hvad kan vi hjælpe dig med? Book et møde og lad os få en snak – det koster ikke noget. Ring eller skriv til Kathrine.
Kathrine Lodberg Khamis — +45 3165 7031 — kathrine@grobowski.dk